niedziela, 26 sierpnia 2012

Wsi spokojna, wsi wesoła...

        

 
Dziś Wybraliśmy się do Muzeum Wsi Lubelskiej... No cóż, wydawało mi się że oglądanie zagród wiejskich to nie będzie nic ciekawego - i tu bardzo się pomyliłam. Po pierwsze ogromny obszar, na którym położone jest muzeum otoczone jest w całości zielenią. To, co zachwyca w całej organizacji, to fakt, że każdy obiekt starano się zagospodarować. Piękne ogródki z kwiatami, zwierzęta zamieszkujące zagrody, przy każdym znajduje się również tablica informacyjna z dokładnie opisaną jego historią. Jeżeli wybieracie się do Lublina warto wybrać się do Muzeum Wsi Lubelskiej. Ja spędziłam tam 4 godziny i nawet nie odczułam tego czasu, mało tego nie obejrzałam wszystkiego, także planuję jeszcze jedną wizytę. Więcej na stronie muzeum.









 ech.... sielsko.... nabieram sił na kolejny tydzień...

1 komentarz: