środa, 25 stycznia 2012

Pomysł na herbatkę...

Trochę mnie nie było. Tak mi się niestety ułożywło w życiu, że dzień zaczynałam o 5.30, a kończył o 22... Jak wracałam do momu to już tylko kładłam się spać. Ale teraz juz wszystko się powoli układa i zaczynam sobie czas organizować. Widzę, że dużo osob zgłosiło swój udział w candy i sporo przybyło obserwatorów. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiego odzewu. Bardzo wam dziękuję. W niedzielę postaram się uchylić rąbka tajemicy z niespodzianki jaką dla Was przygotowałam... 

A teraz żeby okrasić nieco tego posta zdjęciami pokazuję jaką przygotowałam herbatkę dla koleżanki -  mały dodatek do prezentu. Taka herbata będzie wyjątkowo aromatyczna!

















7 komentarzy:

  1. a jak taka herbatka uroczo wygląda w filiżaneczce:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, wygląda uroczo i tak ... elegancko. Koleżanka z pewnością będzie zachwycona!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. taki banalny pomysł, a nie wpadłabym na to ;) i jak pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. extra pomysł :) w filiżance wygląda bardzo elegancko :) na pewno smaczniej smakuje :) pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiscie nalepiej prezentuje się w filiżance. Świetny pomysł:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudny pomysł!!! Aż szkoda pić takiej herbatki

    OdpowiedzUsuń